درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 277
بازدید کل : 47714
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


science home
خانه علوم


آيا حاضريد برای برنده شدن يک BMW اين كار را انجام دهيد !!!

 

 

 

عشق احساسی است که می تواند انسان را به انجام کارهایی عجیب وادار کند. یک گروه از این عاشقان که تعداد آنها در دنیا کم هم نیست، عاشقان خودرو هستند که برای بدست آوردن خودرو محبوب خود از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند. اخیرا در کشور چین شرکت اتومبیل سازی " BMW " اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه استقامتی کرده است و جایزه آن را یک عدد خودرو بی ام و سری 1 قرار داده بود.

 


 


 
 

 

جوان 27 ساله چینی به نام " سان چان جیانگ " پس از 87 ساعت سرپا ایستادن و نگاه داشتن دستش بر روی شیشه خودرو صاحب یک " BMW " سری 1 شد.





 

 

فرق مهد کودک های ایران و ژاپن !!!


در مهد کودک های ایران ۹ صندلی میگذارند و به ۱۰ بچه میگویند هر کسی که نتواند سریعا برای خودش جایی بگیرد، باخته است و بعد ۹ بچه و ۸ صندلی و ادامه بازی تا زمانی که یک بچه باقی بماند و آن بچه برنده است. عادی است که بچه ها هم همدیگر را هل بدهند تا بتوانند خودشان روی صندلی بنشینند … !!!
اما در مهد کودک های ژاپن ۹ صندلی میگذارند و به ۱۰ بچه میگویند که اگر یک نفر از آنها روی صندلی جا نشود، همه آنها باخته اند. لذا بچه ها نهایت سعی خود را خواهند کرد تا طوری همدیگر را در بغل خود بگیرند که کل تیم ۱۰ نفره روی ۹ صندلی جا بشوند تا کسی بدون صندلی نماند و بعد ۱۰ نفر برای ۸ صندلی و بعد ۱۰ نفر برای ۷ صندلی و به همین شکل تا آخر ...

 

http://www.lifeofguangzhou.com/node_10/node_37/node_251/node_470/img/2008/04/26/120919896237670_3.jpg

با این بازی ، ما از بچگی به کودکان مون آموزش میدیم که هر کی باید به فکر خودش باشه . اما در سرزمین آفتاب ، چشم بادامی ها با این بازی به بچه هاشون فرهنگ همدلی و کمک به همدیگه و کار تیمی رو یاد میدن ...


 



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب