درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 271
بازدید کل : 47708
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


science home
خانه علوم
30 مرداد 1391برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : محمدرضا
 


 

 

بیوگرافی دکتر حسابی

 


 

دکتر حسابی

 

 

سيد محمود حسابي در سال 1281 (ه.ش), از پدر و مادري تفرشي در تهران زاده شدند. پس از سپري نمودن چهار سال از دوران كودكي در تهران, به همراه خانواده (پدر, مادر, برادر) عازم شامات گرديدند. در هفت سالگي تحصيلات ابتدايي خود را در بيروت, با تنگدستي و مرارت هاي دور از وطن در مدرسه كشيش هاي فرانسوي آغاز كردند و همزمان, توسط مادر فداكار, متدين و فاضله خود (خانم گوهرشاد حسابي) , تحت آموزش تعليمات مذهبي و ادبيات فارسي قرار گرفتند. استاد, قرآن كريم را حفظ و به آن اعتقادي ژرف داشتند. ديوان حافظ را نيز از برداشته و به بوستان و گلستان سعدي, شاهنامه فردوسي, مثنوي مولوي, منشات قائم مقام اشراف كامل داشتند.

 

 

 شروع تحصيلات متوسطه ايشان مصادف با آغاز جنگ جهاني اول, و تعطيلي مدارس فرانسوي زبان بيروت بود. از اين رو, پس از دو سال تحصيل در منزل براي ادامه به كالج آمريكايي بيروت رفتند و در سن هفده سالگي ليسانس ادبيات, در سن نوزده سالگي, ليسانس بيولوژي و پس از آن مدرك مهندسي راه و ساختمان را اخذ نمودند. در آن زمان با نقشه كشي و راهسازي, به امرار معاش خانواده كمك مي كردند. استاد همچنين در رشته هاي پزشكي, رياضيات و ستاره شناسي به تحصيلات آكادميك پرداختند.

 

 

شركت راهسازي فرانسوي كه استاد در آن مشغول به كار بودند, به پاس قدرداني از زحماتشان, ايشان را براي ادامه تحصيل به كشور فرانسه اعزام كرد و بدين ترتيب در سال1924 (م) به مدرسه عالي برق پاريس وارد و در سال 1925 (م) فارغ التحصيل شدند.

 

 

همزمان با تحصيل در رشته معدن, در راه آهن برقي فرانسه مشغول به كار گرديدند و پس از پايان تحصيل در اين رشته كار خود را در معادن آهن شمال فرانسه و معادن زغال سنگ ايالت "سار" آغاز كردند. سپس به دليل وجود روحيه علمي, به تحصيل و تحقيق, در دانشگاه سوربن, در رشته فيزيك پرداختند و در سال 1927 (م) در سن بيست و پنج سالگي دانشنامه دكتراي فيزيك خود را , با ارائه رساله اي تحت عنوان "حساسيت سلول هاي فتوالكتريك", با درجه عالي دريافت كردند.

 

 

استاد با شعر و موسيقي سنتي ايران و موسيقي كلاسيك غرب به خوبي آشنايي داشتند وايشان در چند رشته ورزشي موفقيت هايي كسب نمودند كه از آن ميان مي توان به ديپلم نجات غريق در رشته شنا اشاره نمود.

 


 




آيا حاضريد برای برنده شدن يک BMW اين كار را انجام دهيد !!!

 

 

 

عشق احساسی است که می تواند انسان را به انجام کارهایی عجیب وادار کند. یک گروه از این عاشقان که تعداد آنها در دنیا کم هم نیست، عاشقان خودرو هستند که برای بدست آوردن خودرو محبوب خود از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنند. اخیرا در کشور چین شرکت اتومبیل سازی " BMW " اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه استقامتی کرده است و جایزه آن را یک عدد خودرو بی ام و سری 1 قرار داده بود.

 


 


 
 

 

جوان 27 ساله چینی به نام " سان چان جیانگ " پس از 87 ساعت سرپا ایستادن و نگاه داشتن دستش بر روی شیشه خودرو صاحب یک " BMW " سری 1 شد.





 

* !!! ... جک تصویری ... !!! *


 

اعتیاد به اینترنت

اعتیاد به اینترنت

اعتیاد به اینترنت

جک تصویری پ نه پ www.ma3oud.tk

جک تصویری پ نه پ www.ma3oud.tk

جک تصویری پ نه پ www.ma3oud.tk

جک تصویری پ نه پ www.ma3oud.tk

جک تصویری پ نه پ www.ma3oud.tk

جک تصویری پ نه پ www.ma3oud.tk

جک تصویری پ نه پ www.ma3oud.tk

جک تصویری پ نه پ www.ma3oud.tk

جک تصویری پ نه پ www.ma3oud.tk

جک تصویری پ نه پ www.ma3oud.tk


 




 

 

فرق مهد کودک های ایران و ژاپن !!!


در مهد کودک های ایران ۹ صندلی میگذارند و به ۱۰ بچه میگویند هر کسی که نتواند سریعا برای خودش جایی بگیرد، باخته است و بعد ۹ بچه و ۸ صندلی و ادامه بازی تا زمانی که یک بچه باقی بماند و آن بچه برنده است. عادی است که بچه ها هم همدیگر را هل بدهند تا بتوانند خودشان روی صندلی بنشینند … !!!
اما در مهد کودک های ژاپن ۹ صندلی میگذارند و به ۱۰ بچه میگویند که اگر یک نفر از آنها روی صندلی جا نشود، همه آنها باخته اند. لذا بچه ها نهایت سعی خود را خواهند کرد تا طوری همدیگر را در بغل خود بگیرند که کل تیم ۱۰ نفره روی ۹ صندلی جا بشوند تا کسی بدون صندلی نماند و بعد ۱۰ نفر برای ۸ صندلی و بعد ۱۰ نفر برای ۷ صندلی و به همین شکل تا آخر ...

 

http://www.lifeofguangzhou.com/node_10/node_37/node_251/node_470/img/2008/04/26/120919896237670_3.jpg

با این بازی ، ما از بچگی به کودکان مون آموزش میدیم که هر کی باید به فکر خودش باشه . اما در سرزمین آفتاب ، چشم بادامی ها با این بازی به بچه هاشون فرهنگ همدلی و کمک به همدیگه و کار تیمی رو یاد میدن ...


 



30 مرداد 1391برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : محمدرضا


تفاوت فرهنگ ایرانی ها و ژاپنی ها اینهاست ...


ناگهان صحنه زشتی ظاهر شد که سالهاست از یادم نمیرود ...

یادم نمیرود روزی در جاده ای داشتیم از مسافرتی کوتاه به سمت شهرمان بر میگشتیم ، ظاهرا اوایل شب بود که ناگهان متوجه تصادفی در وسط جاده شدیم ، ....... یک کامیون با بار سیب در جاده کنترلش را از دست داده بود و در همان وسط جاده چپ کرده بود و کلا جاده را مسدود کرده بود به آرامی به سمت حاشیه خاکی جاده رفتیم تا از آنجا بتوانیم عبور کنیم ناگهان صحنه زشتی ظاهر شد که سالهاست از یادم نمیرود ، راننده ماشینی با خانواده در حال دزدیدن سیبهای بار کامیون بودند که صاحبش خونین و مالین بود ، انسان چقدر باید رذل باشد که از چنین شخص گرفتاری و در چنین اوضاعی دزدی کند اما اینطرف دنیا در ژاپن یکی از بزرگترین زلزله های قرن باعث سونامی و سیل مهیبی شد که صدها هزار نفر را گرفتار کرد و اما فرق ما و آنها ......

بعد از آن که خواندیم که پس از فاجعه سونامی چطور وقتی برق شهر قطع شد مردم داخل سوپر مارکتها و فروشگاههای بزرگ به آرامی و در تاریکی همه چیزهایی را که در سبد خریدشان قرار داده داشت را سر جایشان برگرداندند و به آرامی از فروشگاهها خارج شدند ، در حالیکه غالبا انتظار این است که حتی مردم درب مغازه های بسته را شکسته و اموال آنها را برای نجات از گرسنگی غارت کنند

پس از آن شنیدیم که مردم ژاپن هر چیزی که بینشان تقسیم میشد را فقط برای مصرف آنروز ذخیره میکردند و تحویل میگرفتند تا به دیگر هموطنان گرفتارشان نیز سهمی برسد کسی آذوقه انبار نکرد و کسی چندین بار برای تصاحب خوراکی و پوشاکی بیشتر ، در یک صف نمی ایستاد ، کسی هول نمیزد و کسی دعوا راه نمی انداخت

چیزی نگذشت که تمیزی و نظم کمپهای مردم سیل زده که توی ورزشگاههای شهر بنا شده بود توجه همه رو جلب کرد ، بعد دیدیم که مسئولان شهر جلوی مردم سجده می کنن و معذرت می خوان بخاطر اینکه ببخشید سونامی شد و ما نتوانستیم بهتر از این بهتون سرویس بدیم.

چیزی نگذشت که عکس مدارس صحرایی شهر فوکوشیما منتشر شد ! با نهایت شرمندگی سالن ورزشی رو پارتیشن زده بودن و به صورت کلاسهای مجزا با حداکثر 15 دانش آموز در آورده بودن . نکته اش هم اینکه همه کلاسها یه ال سی دی 32 اینچی داشت. وزیر آموش و پرورششون هم توی رسانه ها ضمن کلی عذر خواهی قول داد که بزودی حداقل امکانات را برای دانش آموزان مهیا خواهد کرد. یعنی این چیزا رو تازه رو زیر حداقل می دونه! محاسبه کنین حداکثر رو.

چند روز قبل هم مطلع شدیم که پیرمردهای ژاپنی برای اینکه از قافله عقب نمونن یه سپاه مهندسین پیر تشکیل دادن و داوطلب شدن که برن فوکوشیما و در مهار نیروگاه کمک کنن تا جوونترها در معرض تشعشعات نیروگاه قرار نگیرن. چرا؟ چون نسبت به جوونها کمتر از عمرشون باقی مونده و اثرات ناگوار رادیواکتیو زمان کمتری در کشورشون باقی خواهد موند و خودشون هم زمان کمتری رنج و دردش رو تحمل خواهند کرد. همینقدر منطقی و بشر دوستانه

حالا هم که این خبر پایین در اومده که بفرمایید و بخونید. خدایی اگر ژاپنی ها آدم باشند اونوقت ما چی هستیم پس ؟


امانتداری ژاپنی : بازگرداندن میلیاردها ین پس از سونامی

به گزارش خبرگزاری آلمان ، مردم ژاپن ، که در ماه‌های گذشته ، بحران سیل ، سونامی و نشت مواد رادیواکتیو را پشت سر گذاشته‌اند ، بیش از سه و نیم میلیارد ین (بیش از 45 میلیون دلار) پول را که در مناطق سیل زده یافته اند به دولت بازگردانده اند.
همچنین 5700 گاوصندوق پیدا شده پس از سیل که حاوی بیش از دو میلیارد ین بوده، به دولت داده شده است.
سخنگوی پلیس ژاپن اعلام کرد مردم و داوطلبان همچنان کیف پولهای پیدا شده را تحویل می دهند و تا کنون 96 درصد مبالغ پیدا شده، به صاحبانشان بازگردانده شده است.
زلزله و سونامی در ژاپن که در ماه مارس رخ داد، دستکم 16 هزار کشته و هزاران نفر بی خانمان بر جا گذاشت .



و اینجاست که واقعا باید برای خودمان متاسف باشیم ...




30 مرداد 1391برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : محمدرضا

دانلود کتاب  پـَـــ نـــه پـَـــ


نویسنده : اسماعیل یلمه ها

نوبت چاپ : دهم فروردین 1391

تعداد صفحات : 9


جلد اول


کتاب پـــ نـه پـــ نوشته ی اسماعیل یلمه ها
کتاب پـــ نـه پـــ نوشته ی اسماعیل یلمه ها


برای دانلود کتاب بر روی ادامه ی مطلب کلیک کنید ...



30 مرداد 1391برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : محمدرضا
 

دانلود تمامی کتاب های درسی سال ۹۰-۹۱


کاربران گرامی؛ برای استفاده از کتاب های درسی ، آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران سازمان پژوهش و برنامه ‏ریزی آموزشی، دفتر برنامه ریزی و  تالیف کتب درسی متن کامل تمام کتاب‏ها را به صورت PDF برای استفاده کاربران و علاقمندان به کتاب‏های درسی تهیه کرده است.

ما نیز برای آشنایی شما با این مجموعه غنی لینک مستقیم این صفحات را به تفکیک پایه در اختیارتان قرار می دهیم.

کتاب های دوره دبستان

اول

دوم

سوم

چهارم

پنجم


کتاب های دوره راهنمایی

اول

دوم

سوم


کتاب های دوره متوسطه

عمومی

اول دبیرستان

عمومی دوم و سوم دبیرستان


سال های دوم، سوم و پیش دانشگاهی

دوم ریاضی و فیزیک                   سوم ریاضی و فیزیک                   پیش دانشگاهی، ریاضی و فیزیک

دوم علوم تجربی                       سوم علوم تجربی                      پیش دانشگاهی، علوم تجربی

دوم علوم انسانی                     سوم علوم انسانی                    پیش دانشگاهی، علوم انسانی





برای مشاهده PDF کتاب های درسی در ابتدا فایل زیر را به دقت مطالعه نمایید. در غیر این صورت قادر به مشاهده PDF ها نخواهید بود.

دانلود راهنمای نصب کلید و بازکردن فایلهای کتاب های درسی




30 مرداد 1391برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : محمدرضا


تصاویر خطای دید ( سری جدید )


در عکس زیر ، رنگ رو صفحه موجود متفاوت است ، اما وقتی انگشت خودتون رو

وسط دو صفحه قرار بدید اینطور نیست !

امتحان کنید !

khatayedid-radsms-02


khatayedid-radsms-03


khatayedid-radsms-04


برای دیدن ادامه ی تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید ...




30 مرداد 1391برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : محمدرضا


پرندگان خشمگین [ Angry Birds ] در دنیای واقعی



تصاویری از پرندگان خشمگین [ Angry Birds ] در دنیای واقعی !!!


پرندگان خشمگین

پرندگان خشمگین

پرندگان خشمگین

پرندگان خشمگین






تراوین اسپید با سرعت 100 هزار برابر ( Travian Speed 100000x )

www.TRAVIAN3.ir





سـلام امروز با یک خبـر خـوش در خدمت شما هستیــم !

- این بنری که در بالا مشاهده می کنید مربوط به سایت تراوین 3 هستش که به زودی قراره افتتاح بشه .

- بازی تراوین رو اکثر شما ها میشناسید ولی خوب برای اونایی که کمتر با این بازی جذاب آشنایی دارند یه مقداری توضیح میدم :

-
TRAVIAN یکی از محبوب‌ ترین بازی‌ های آنلاین جهان است . به عنوان یک بازیکن در TRAVIAN شما قادر به ساخت امپراطوری خود ، تربیت لشکری عظیم و جنگ به همراه متحدهای خود می‌باشید.

- این بازی یک بازی آنلاین ( تحت شبکه ) ، استراتژیک و از همه مهم تر رایگان هستش ! که در اون شما باید با ساخت و ارتقاء منابع ، معادن ، ساختمان ها و دهکده ی خود جمعیت خود را افزایش داده و برای رسیدن به هدفی بزرگ تلاش کنید منظورم از هدف بزرگ شکست دادن ناتار ها هستش . این نژاد بسیار قدرتمند هستند یعنی ساختمان ها ، سربازان ، دهکده ها و نیرو های بسیار بسیار قدرتمندی را دارا می باشند اما این نژاد از همان ابتدای بازی فعال نیستند و صبر میکنند که شما خود را قدرتمند کنید تا بتوانند در حمله هایی که به شما میکنند غنیمت های با ارزشی جمع آوری کنند اما ماموریت شما این است که نگذارید آنان به شما آسیبی برسانند و با حمله به آنان کتیبه های ارزشمند آنان را که با استفاده از آن ها میتوانید خود را مانند ناتار ها قدرتمند سازید را به دست آورید همچنین با ساخت شگفتی جهان و رساندن سطح آن به 100 برنده ی بازی شده و از جوایز سایت بهره مند شوید !


- حالا خوبیه این سایت اینه که سرعتش 100 هزار برابره ! و شما با سرعت بیشتری میتونید به موفقیت دست پیدا کنید .


مشخصات بازی :

- سرعت : 100000x

- نژاد های جدید : مغول ها و پارس ها

- نژاد های قبلی : گول ها ، رومی ها و توتن ها

- مدت زمان حمایت از تازه واردین : 24 ساعت

- مدت زمان سرور های بلند مدت : 3 ماه

- مدت زمان سرور های کوتاه مدت : 7 روز

*  با امکان خرید سکه و سرباز بدون محدودیت

- ورژن بازی : 3.6 ( سبک کلاسیک ) + امکانات جدید

- و ...


- ضمنا در ابتدای بازی چون شما تازه ثبت نام کردید و هنوز چیز زیادی در مورد بازی نمیدانید این بازی به صورت خودکار یک " کاردان " ( پشتیبان ) برای شما در نظر میگیرد تا با راهنمایی های او بتوانید بازی را بهتر بشناسید همچنین این بازی برای 1 روز به شما حمایت از تازه واردین میدهد تا کسی نتواند به شما در این 1 روز حمله کند تا شما بیشتر با بازی آشنا شوید و قدرت بیشتری کسب کنید .



- بعد از ثبت نام ، خودتون اطلاعات بیشتر و جالب تری در مورد بازی کسب خواهید کرد .



آدرس : www.TRAVIAN3.ir



توجـه : این سایت تا 2 الی 4 روز دیگر افتتاح خواهد شد .




29 مرداد 1391برچسب:شعر,شعر زیبا,عشق شعر عاشقانه, :: 16:44 ::  نويسنده : محمدرضا

 

a9 

ای معنای انتظار یک لحظه بایست

دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست !

یک لحظه بایست و یک جمله بگو

تکلیف دلی که عاشقش کردی چیست ؟

A6 

 

فهمیدن عشق را چه مشکل کردند

ما را ز درون خویش غافل کردند

انگار کسی به فکر ماهی ها نیست

سهراب بیا که آب را گل کردند

 A2

 

یکی می پرسد اندوه تو از چیست ؟

سبب ساز سکوت مبهمت کیست ؟

جوابش صادقانه می نویسم

برای آنکه باید باشد و نیست !!

 

A5 

دلا غافل ز سبحانی چه حاصل !

اسیر دست شیطانی چه حاصل!

بود قدر تو افزون از ملائک !

تو قدر خود نمی دانی چه حاصل !

n



منبع:
http://eshghezoolal.blogfa.com




به خاطر اینکه فیلتر نشه گذاشتم ادامه مطلب

برین ببینین خیلی قشنگه!!
 



تحصیل در خارج  !! (عکس) www.taknaz.ir
 

 



زمانی که عراق در سال 1359 به ایران حمله کرد اغلب واحدهای ارتش برای مقابله با چنین حمله ای در وضعیتی نامناسب و غیر آماده قرار داشتند. یکی از اولین واحدهای ارتش که توانست خود را به منطقه نبرد برساند لشکر 77 پیاده خراسان بود. واحدهای این لشکر در اغلب عملیاتها شرکت کردند و به ویژه در عملیات شکستن حصر آبادان نقش حساسی را بازی کردند. در زیر مصاحبه یکی از فرماندهان این لشکر با نام سرهنگ محمد مهدی فرمنش را که در ماهنامه صف مهرماه 1389 چاپ شده است می توانید مطالعه کنید.


 




1.     بادام زمینی چاق كننده است. 100 گرم + یك قاشق عسل و یك لیوان آب هویج به عنوان صبحانه.
2.     بادام زمینی مسكن بلغم سینه و سرفه و دردهای حنجره می‌باشد.
3.     خوردن روغن بادام زمینی چون فاقد كلسترول است برای افرادی كه چربی خونشان بالاست مفید می‌باشد و از جمع شدن چربی در رگها جلوگیری می‌كند.
4.     بادام زمینی برطرف كنندة خستگی شدید می‌باشد.
5.     كسانی كه بهت زده یا بی‌حوصله هستند 10 صبح و 5 بعدازظهر 30 عدد بادام زمینی با كمی عسل و اگر آب هویج بود با كمی از آن میل كنند.
 
7.     برای كودكانی كه راشیتیسم دارند روزانه 10 تا 12 دانه بادام زمینی میل كنند.
8.     كسانی كه كف دستشان پوسته پوسته می‌شود علاوه بر خوردن بادام زمینی آن را به كف دست بمالند.

9.     برای درمان شوره و ریزش مو قبل از حمام بادام زمینی را به سر بمالند.
10.  مقدار روی و ید در بادام زمینی زیاد است در نتیجه كسانی كه گواتر دارند بادام را در جیره غذایی خود بگنجانند.
11.  كسانی كه نسبت به بادام زمینی حساس هستند از خوردنش خودداری كنند.
12.  بادام زمینی نرم كنندة سینه می‌باشد.
13.  بادام زمینی برطرف كنندة سودا است.
14.  بادام زمینی ضد رطوبت معده است.
15.  بادام زمینی برطرف كنندة زخم مثانه و سوزش مجاری ادرار می‌باشد.
16.  بادام زمینی مسكن بلغم سینه و سرفه و دردهای حنجره می‌باشد.

 





در دوران جنگ سرد بیشتر کشورهای دنیا در 2 دستهجای گرفته بودند، بلوک شرق و یا بلوک غرب، ایران نیز به علت موقعیت ژئوپلتیک خود از این قاعده مستثنینبود،اولین شکاف بین این 2 بلوک و اولین اختلاف و شکاف بین متفقین پس از جنگ جهانیدوم بر سر ایران به وجود آمد و سپس به  کرهو دیگر نقاط دنیا کشده شد. پس از حمله ی ناجوانمردانه و غیرانسانی متفقین به ایرانو اشغال ایران ، قسمتهای شمالی ایران به اشغال شوروی و قسمتهای جنوبی و مرکزیایران به اشغال نیروهای انگلیسی و آمریکایی درآمد.  اختلافات بر سر رژیم آینده ایران آغاز شد ولیپس از رایزنی هایی، محمدرضا پهلوی پسر رضاخان پهلوی را بدون توجه به نظر و خواستملت ایران برای آینده شان به قدرت گماشتند، زمانی که بر اساس پیمان سه گانه قراربر تخلیه ایران از نیروهای اشغالگر شد روسها حاضر به این کار نبودند، روسها بهدنبال منافعی در ایران بودند و از قدیم به دنبال نفت جنوب ایران بوده و دسترسی بهآبهای گرم خلیج پارس را در سر داشتند، اما روسها برای تضعیف کردن و کوچکتر کردنایران در آینده نقشه ی تجزیه قسمتهای شمالی ایران را کشیده تا اگر نتوانند قسمتهای اشغالی خاکایران را برای همیشه ضمیمه خود کنند حداقل آن را تجزیه کنند تا خطر یک همسایه جنوبی باخاک سرزمینی بزرگ همراه با نفوس زیاد و منابع با ارزش نفتی و معدنی و قدرتمند در آینده رابگیرند. به همین دلیل  دولت ایران به شورایامنیت سازمان ملل متحد شکایتنامه ای علیه شوروی فرستاد که مورد حمایت انگلیسیهابود ولی شوروی کوتاه نیامده و شکایتنامه هایی را علیه انگلیس در مورد دخالت در اندونزیو یونان ارائه داد. پس از مدتی حکیم نخست وزیر ایران استعفا داده و احمد قوام کهمورد حمایت چپگراها بود بر سرکار آمد، قوام به نمایندگان ایران در سازمان مللدستور داد فعلا شکایت را پیگری نکنند و به جای آن به مذاکره 2 جانبه با دولت شورویروی آورد. بالاخره پس اتفاقاتی از این دست و عقب نشینی نیروهای شوروی و واکنش دولتمرکزی همراه با حمایتهای مردمی، ایران از خطر تجزیه توسط بیگانگان نجات پیدا کرد. (برای اطلاع بیشتر از چرایی شکست ایران در جنگ جهانی دوم به این لینک که توسط رضای خودمان نگاشته شده است مراجعه کنید.)
اما این پایان ماجرا نبود، دشمنی تقریبا همیشگی روسها با ایران در 2 3 قرن اخیر وطمع آنان برای رسیدن به منابع سرزمینی ارزشمند ایران و نابودی ایران، رژیم گذشتهخود را برای جلوگیری از این امر و همچنین جلوگیری از نفوذ کمونیست به ایران متمایلبه غرب کرده و تبدیل به متحد منطقه ای آنها شد، ایران اگرچه هیچگاه به عضویت ناتو در نیامد و خاک ایران از وجود هر نوعپایگاه نظامی بیگانه پاک ماند ولی رابطه ی بسیار نزدیکی از همه جهات با غرب بهخصوص آمریکا برقرار کرد. با توجه به ماهیت جنگ سرد ایران به خط مقدم جبهه جنگ احتمالیتبدیل شد که دارای مرز طولانی با شوروی بود. ایران می بایست در صورت آغاز جنگ
تا زمان رسیدن نیروهای کمکی غربی در مقابل سیل لشگرهای زرهی و پیاده مکانیزه شورویمقاومت کرده و دست آنها را از رسیدن به خلیج پارس و منابع نفتی جنوب باز دارد.اینقدرت بازدارندگی نیازمند تجهیزات نظامی بسیار و تمرینات منظم می بود.
فیلمی که در زیر مشاهده می کنید مربوط است به تمرین نظامی مشترک ایران و آمریکا دراپریل سال 1964 در ایران به نام  مانور"دلاور" برای مقابله با تهدیدات نظامی نیروهای بیگانه در خاک ایران و منطقه خلیجپارس. در این تمرین نظامی تیپ 101 هوابرد آمریکا همراه با تجهیزات سنگین هزارانکیلومتر را طی کرده و عملیاتی مشترک را با نیروهای ایرانی تحت پشتیبانی جنگنده هاینیروی هوایی 2 کشور به انجام می رسانند، چتربازان هر 2 کشور در نزدیکی پایگاه هوایی دزفول پرش کرده و توسط جنگنده های پایگاه درفول پشتیبانی می شوند. همچنین تفنگداران دریایی و نیروی دریایی2 کشور نیز در جزیره خارک و منطقه خلیج پارس وارد عمل می شوند. این تمرین نظامی یکی از بزرگترین تمرینات و مانورهای نظامی قرن اخیر بود که امروزه کمتر کسی از آن اطلاع دارد و به فراموشی سپرده شده است.

محمدرضا پهلوی به همراه ژنرال آمریکایی در کویری در ایران در طی تمرین مشترک نظامی




 




تلاوت سوره لقمان و سجده با صدای استاد

سید متولی عبدالعال

 

دریافت



 
هنر تلاوت استاد «شعیشع» در کلام کارشناسان قرآن
گروه گزارش: استاد «ابوالعینین شعیشع» یکی از قاریان نام‌دار و صاحب سبک در تلاوت قرآن است که صوت خارق‌العاده همراه با تحریرهای استثنایی و لحن‌های بدیع موجود در تلاوت، وی را به یک قاری برجسته و ممتاز در عرصه فن تلاوت قرآن کریم تبدیل کرده است.
بحث درباره ابعاد فنی و هنری تلاوت‌ استاد «ابوالعینین شعیشع» ساعت‌ها و بلکه روزها وقت می‌طلبد، گزارش زیر می‌کوشد تلاوت‌های استاد شعیشع را از دیدگاه کارشناسان قرآنی کشورمان مورد ارزیابی قرار دهد.

کارشناسان و قاریان برجسته جمهوری اسلامی ایران نظرات مختلفی را درباره سبک و شیوه قرائت این استاد عنوان کرده‌اند، اما از میان همه ویژگی‌هایی که برای این قاری بزرگ جهان اسلام بیان شده، در تلاوت‌های استاد شعیشع خصوصیاتی وجود دارد که مورد توجه و گاهی شگفتی کارشناسان قرآنی است که موضوع تقلید استاد شعیشع از سبک تلاوت استاد «محمد رفعت» یکی از آن‌ها است.

استاد شعیشع صاحب سبک است یا مقلد؟

«مهدی دغاغله»، کارشناس قرآنی و سرپرست گروه تواشیح ثقلین اهواز در این‌باره معتقد است: استاد شعیشع صاحب سبک منحصر به‌فرد در تلاوت بوده و این‌که اغلب کارشناسان و قاریان بر این عقیده‌اند که استاد شعیشع مقلد صرف از استاد رفعت است شاید شائبه‌ای در اثر نزدیکی و شباهت صدای استاد شعیشع به صدای استاد رفعت باشد.

وی در این زمینه می‌گوید: در تلاوت‌های قاریانی که در یک عصر می‌زیسته‌اند می‌توان شباهت‌هایی را مشاهده کرد ولی این شباهت دلیلی بر تقلید نیست.

دغاغله البته دلیل دیگری را برای این گفته بعضی کارشناسان که معتقدند استاد شعیشع مقلد استاد رفعت است عنوان می‌کند: البته ترمیم نوارهای تلاوت‌ استاد رفعت توسط استاد شعیشع نیز یکی دیگر از دلایلی است که این باور را تقویت می‌کند، البته همان‌طور که گفته شد هم استاد رفعت و هم استاد شعیشع از یک مکتب و مشرب فکری قرائت بوده‌اند و شباهت موجود در تلاوت‌های آن‌ها طبیعی است.

سید «محسن موسوی‌بلده» کارشناس و داور بین‌المللی قرآن نیز در گفت‌وگو با ایکنا درباره این موضوع با دغاغله هم‌عقیده است، وی می‌گوید: استاد شعیشع به‌طور قطع یکی از قاریان صاحب سبک در زمینه تلاوت قرآن کریم است، زیرا وقتی یک قاری قرآن را به‌گونه‌ای بخواند که مستمع وقتی صدای تلاوت قرآن را بشنود بگوید که فلان کس در حال تلاوت است این امر یعنی این‌که فرد شنونده به سبک آن قاری اشاره کرده است و این مورد در تلاوت‌های استاد شعیشع مشهود است.

موسوی‌بلده می‌افزاید: درست است که گفته می‌شود استاد شعیشع مقلد سبک استاد «رفعت» است، اما منظور از این گفته تقلید صرف نیست، بلکه حال و هوای سبک استاد رفعت را در تلاوت‌های استاد شعیشع شاهد هستیم.

این کارشناس قرآنی در توضیح بیشتر این مطلب با بیان خاطره‌ای از مرحوم استاد «محمد الیثی» سخنان خود را این‌گونه ادامه می‌دهد: استاد لیثی در گفت‌وگویی می‌گفت که بنده به تلاوت‌های استاد «کامل یوسف بهتیمی» علاقه‌مند هستم و از آهنگ و نغمات تلاوت ایشان در تلاوت خود استفاده می‌کنم، حال اگر استاد لیثی قرآن بخواند کسی نخواهد گفت که او مقلد استاد بهتیمی بوده بلکه در واقع مرحوم لیثی از سبک تلاوت استاد بهتیمی تأثیر پذیرفته است و این مطلب درباره استاد شعیشع و تأثیرپذیری وی از سبک استاد رفعت نیز صادق است.

استاد شعیشع استادی صاحب سبک در عرصه تلاوت قرآن کریم است

«غلامرضا شاه‌میوه» یکی دیگر از کارشناسان و داوران بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وجود الحانی از تلاوت‌های استاد رفعت در فرازهایی از تلاوت استاد شعیشع می‌گوید: استاد شعیشع استادی صاحب سبک در عرصه تلاوت قرآن کریم است، البته در بعضی فرازها از تلاوت وی الحانی را از تلاوت‌های استاد «محمد رفعت» شاهد هستیم، ولی این دلیلی بر تقلید صرف استاد شعیشع از استاد رفعت نیست.

«حسینعلی شریف» کارشناس و پیشکسوت قرآنی نیز در گفت‌وگو با ایکنا البته دلیل قابل قبول‌تری برای موضوع تقلید استاد شعیشع از سبک مرحوم رفعت عنوان می‌کند؛ وی می‌گوید: استاد رفعت از قاریان بسیار قدیمی کشور مصر است و جزو اولین قاریانی است که تلاوت‌های وی ضبط شده است، به‌همین دلیل می‌توان گفت اکثر قاریان مصر از سبک وی بی‌بهره نیستند و از تلاوت‌های وی تأثیر پذیرفته‌اند.

شریف می‌افزاید: نمی‌توان ادعا کرد که تلاوت‌های استاد شعیشع به‌صورت صددرصد تقلیدی از سبک استاد رفعت است، زیرا اگر خوب بنگریم تلاوت‌های این استاد را برگرفته از سلایق شخصی و روحیات خاص وی خواهیم یافت.

«احمد ابوالقاسمی»، یکی دیگر از کارشناسان و قاریان بین‌المللی نیز گفته‌های دیگر کارشناسان را در این زمینه تأیید می‌کند و می‌افزاید: البته ذکر این‌ نکته ضروری است که استاد ابوالعینین شعیشع مقلد صرف از سبک استاد رفعت نیست و این‌که می‌گوییم ایشان از محمد رفعت تقلید کرده منظور حالت‌های تلاوت شعیشع است که از سبک استاد رفعت تأثیر پذیرفته و همیشه نیز اشارت‌هایی به حالت‌های تلاوت رفعت دارد.

«محمد‌حسن موحدی» قاری جوان و نفر نخست بیست‌وسومین جشنواره ملی قرآن دانشجویان در رشته قرائت نیز در این‌باره نظر جالبی دارد: اگر به تلاوت‌های استاد شعیشع با دقت نگاه کنیم در خواهیم یافت که 80 الی 90 درصد تلاوت‌ وی منحصر به‌فرد و مختص خود ایشان است و شاید فقط در 10 درصد از یک تلاوت ایشان بتوان رنگ‌و بویی از تلاوت رفعت یافت.

وی می‌افزاید: درباره تقلید استاد شعیشع از مرحوم رفعت باید گفت که در مصر در قرائت هر قاری، رنگ‌و بو و حال‌و هوایی از تلاوت‌های دیگر قاریان وجود دارد، البته این گفته بدان معنی نیست که منظورمان تقلید صرف آن قاری از قاریان دیگر است، در تلاوت‌های استاد شعیشع نیز دقیقاً حال‌و هوای قرائت استاد رفعت مشهود است.

«هادی چارغلو» نفر نخست بیست‌ و یکمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان ایران در رشته قرائت نیز درباره تقلید استاد شعیشع از سبک مرحوم رفعت، می‌گوید: شعیشع یک قاری صاحب سبک است که تلاوت‌هایش را با الهام از فطرت خدادادی خود اجرا می‌کند، هرچند که رنگ‌ و بوی خاصی نیز از سبک استاد رفعت در تلاوت‌های وی دیده می‌شود.

سید «حسین موسوی‌بلده» کارشناس و قاری ممتاز قرآن کریم، در این زمینه می‌گوید: شعیشع استادی صاحب سبک است و این‌که گفته می‌شود وی مقلد مرحوم استاد «رفعت» است، زیاد درست به‌نظر نمی‌رسد زیرا در واقع یک قاری قرآن شنیده‌های قبلی خود از تلاوت‌های دیگر قاریان را جمع‌بندی کرده و بر اساس همان شنیده‌ها و استعداد فطری خود در تلاوت قرآن، سبکی نو و منحصر به فرد را به‌وجود می‌آورد.

«کریمی»، قاری جوان و بین‌المللی نیز با تأکید بر این‌نکته که استاد شعیشع یک قاری صاحب سبک است می‌افزاید: اگر بخواهیم از دید فنی بررسی کنیم نمی‌توان مدعی شد که وی مقلد است، زیرا در تلاوت‌های این استاد فضایی خاص و منحصر به‌فرد حاکم است و من تاکنون حزن و تنوع لحنی موجود در تلاوت ایشان را در تلاوت‌های هیچ‌کدام از قاریان هم‌ عصر وی مشاهده نکرده‌ام.

«محمدرضا پورزرگری» کارشناس و قاری بین‌المللی نیز در این زمینه می‌گوید: استاد شعیشع از مکتب تلاوت مرحوم «محمد رفعت» بهره‌های فراوانی برده و ضمن تسلط بر نغمات قرآنی و صدای رسا و قدرتمند که دارای طنین و اوج بالایی است، در زمینه ادای درست حروف نیز از فصاحت بسیار بالایی برخوردار است.

صدای استاد شعیشع؛ دارای صوتی قوی و منحصربه‌فرد

از دیگر ویژگی‌های خاص تلاوت استاد شعیشع صدای منحصر به‌فرد و استثنایی او است که وی را به چهره‌ای محبوب در عالم فن قرائت قرآن کریم تبدیل می‌کند.

«دغاغله» درباره صدای استاد شعیشع می‌گوید: استاد شعیشع از صدایی بسیار زیبا و استثنایی و روحی لطیف برخوردار است که این لطافت روح به‌نوعی در بهبودی و کیفیت نغمه‌هایی که برای تلاوت خود انتخاب می‌کند تأثیر به‌سزایی دارد و این امر سبب می‌شود تا تلاوت‌های استاد شعیشع تا اعماق قلب شنونده فرود بیاید و حرارت و شوقی خاص به مستمع بدهد که چنین امری خود یک ویژگی در تلاوت‌های این استاد است.

سید «محسن موسوی‌بلده» نیز در گفت‌وگو با ایکنا درباره صدای استاد شعیشع این‌چنین می‌گوید: استاد شعیشع پدیده‌ای ویژه در عالم قرائت است و تقلید از تلاوت‌های وی بسیار سخت و به صدایی قوی همانند صدای استاد همراه با قدرت تحریر فراوان نیاز دارد و دامنه قدرت صدای استاد از بم‌ترین تا زیرترین پرده‌های صوتی را شامل می‌شود.

این داور بین‌المللی می‌افزاید: از جهتی می‌توان صدای استاد شعیشع را با صدای استاد «محمد علی‌البناء» مقایسه کرد، ولی صدای استاد شعیشع از نظر شدت و زنگ صدا بسیار قوی‌تر از صدای استاد علی‌البناء است، همچنین قدرت تحریرهایی که صدای استاد شعیشع دارد در صدای استاد علی‌البناء و دیگر قاریان وجود ندارد.

وی معتقد است که ویژگی‌هایی که برای صدای استاد شعیشع برشمرده شد، یعنی قدرت و زنگ قوی صدا و دامنه صدا باعث شده است تا کمتر کسی بتواند از سبک استاد ابوالعینین شعیشع تقلید کند.

سید محسن موسوی‌بلده همچنین با اشاره به عارضه‌ای که در سنین میان‌سالی در صدای استاد شعیشع پدید آمده است، می‌افزاید: به دنبال عارضه‌ای که در سنین میانسالی در صدای استاد شعیشع پدید آمد و با سختی دستگاه تکلم و حنجره استاد شعیشع همراه بود، وی از تلفظ صحیح بعضی از حروف همانند همزه، قاف و سین از مخرج دقیق خود ناتوان شد و اکنون نیز این عارضه را در صدای وی شاهد هستیم.

وی البته در ادامه درباره این مطلب اظهار شگفتی می‌کند و می‌گوید: با وجود این عارضه در دستگاه تکلم استاد شعیشع، اما شاهدیم که صدای وی از قدرت مانور بالایی در تلاوت برخوردار بوده و قادر است زیباترین و ریزترین تحریر‌ها را اجرا کند و این موهبتی الهی است که شامل حال این استاد فن قرائت قرآن کریم شده است.

سید «کریم موسوی» از مبتهلان برجسته کشور نیز در گفت‌وگو با ایکنا با نظرات ارائه شده توسط کارشناسان درباره صدای استاد شعیشع هم‌عقیده است، وی می‌گوید: بارزترین ویژگی استاد شعیشع صدای منحصر به‌فرد وی است که صدایی کامل و استثنایی و از وقار و سنگینی خاصی برخوردار است.

«غلامرضا شاه‌میوه» نیز صدای خاص استاد شعیشع را عامل موفقیت وی در عرصه تلاوت قران کریم می‌داند و می‌گوید: صدای ویژه و خاص استاد شعیشع عامل مهمی در موفقیت وی در تلاوت قرآن کریم است، صدای وی از طنین، مساحت و زنگ بسیار خاصی برخوردار است و از تحریرهای زیبایی در تلاوت استفاده می‌کند.

شاه‌میوه علت عدم اقبال قاریان ایرانی به تلاوت‌های استاد شعیشع را نیز در صدای این استاد جستجو می‌کند و می‌افزاید: بعضی از قاریان همانند «محمد رفعت»، «عبدالفتاح شعشاعی» و «ابوالعینین شعیشع» سبک‌های خاص دارند و استفاده از الحان آن‌ها نیز برخورداری از صدایی هم‌جنس صدای آن‌ها را می‌طلبد، برای مثال الحان استاد «مصطفی اسماعیل» را با هر صدایی می‌توان خواند ولی استفاده از الحان عبدالفتاح شعشاعی یا شعیشع صدایی در همان قالب و فاز را می‌طلبد.

وی سخنان خود درباره صدای استاد شعیشع را این‌گونه ادامه می‌دهد: استفاده از الحان شعشاعی صدایی بم و استفاده از الحان شعیشع نیز صدایی زیر و قدرتی را می‌طلبد که به طور معمول در ایران این نوع صدا کمتر وجود دارد و غالب صدای قاریان ایرانی وسط این دو صداست.

«حسینعلی شریف» نیز در این زمینه می‌گوید: علت موفقیت استاد شعیشع در عرصه تلاوت قرآن کریم نسبت به قاریان هم‌عصر خود، معلول صدای ویژه این استاد است، زیرا چنان‌چه دو قاری در عین این‌که در یک سبک تلاوت کنند دارای صداهای مختلفی باشند، قاری‌ای موفق‌تر خواهد بود که از صدای زیبا و قوی‌تری برخوردار باشد، در حقیقت حجم، وسعت و ارتفاع صدای استاد شعیشع وی را نسبت به صدای دیگر قاریان ممتاز کرده است.

سید «حسین موسوی‌بلده» نیز علت استقبال نکردن قاریان ایرانی از سبک استاد شعیشع را معلول صدای خاص این استاد می‌داند و می‌افزاید: به ‌عقیده من صدای قاریان ایرانی با صدای استاد شعیشع مطابقت ندارد و ویژگی‌های موجود در صدای این استاد را در قاریان ایرانی شاهد نیستیم.

وی ادامه می‌دهد: اوج و زنگ‌ فوق‌العاده صدای شعیشع از دیگر عللی است که کمتر قاریان ایرانی را در تقلید از سبک این قاری بزرگ جهان اسلام ترغیب می‌کند.

«احمد ابوالقاسمی» نیز درباره صدای استاد شعیشع می‌گوید: با وجود خاص بودن صدای استاد شعیشع که در واقع وی منحصر به‌فردترین صدا را در بین قراء داراست، اما وجود یک ویژگی خاص در این صدا باعث ایجاد یک سبک جدید در تلاوت قرآن شده است.

وی می‌افزاید: ابوالعینین شعیشع در پردازش آهنگ‌های تلاوت، فردی توانا است و از صدایی بسیار قدرتمند با وسعت فراوان و زیبایی و حسن کیفیت در اوج‌های تلاوت برخوردار است که خیلی از قاریان فاقد چنین صدایی با چنین ویژگی‌هایی هستند.

«پورزرگری» نیز در این ارتباط به عارضه موجود در صدای استاد شعیشع اشاره می‌کند و می‌گوید: صدای این استاد بزرگ بعد از سال‌ها که تلاوت‌های جاودانی از خود به‌جا گذاشته است با آسیب‌دیدگی جزئی مواجه شد، اما با همین صدا نیز وقتی تلاوت می‌کرد حال و هوای صدای قدرتمند دوران جوانی در تلاوت‌های وی مشهود است.

گزیده کلام

به هرروی بررسی ابعاد فنی تلاوت‌های استاد شعیشع در یک مقال کوتاه نخواهد گنجید و اگر ساعت‌ها نیز به کارشناسی تلاوت‌های این استاد بگذرد، باز هم زوایا و نکات خاص دیگری برای بحث وجود خواهد داشت.

در این میان از صحبت‌های کارشناسان قرآنی درباره استاد شعیشع چنین می‌توان برداشت کرد که وی هرچند در بازه‌ای از زمان مقلد استاد رفعت بوده، اما به‌دلیل ویژگی‌های خاص فردی و فطری، همچنین استعداد و توانایی در پردازش‌ مقامات قرآنی و تسلط فوق‌العاده استاد بر موسیقی عربی سبب شده است که وی سبکی خاص و منحصر به‌فرد برای خود برگزیند.

همچنین حالت‌های ویژه‌ای که در صدای استاد شعیشع وجود دارد سبب شده است تا وی یک قاری با سبکی استثنایی در بین قاریان و علاقه‌مندان به فن قرائت قرآن کریم شناخته شود.

البته ذکر این نکته ضروری است که نمی‌توان منکر این مسئله شد که استاد شعیشع از استاد رفعت تقلید کرده است، زیرا در بعضی از فرازهای تلاوت‌های وی حال و هوای سبک استاد رفعت مشهود بوده، همچنین وجود تلاوت‌هایی از استاد شعیشع در سنین جوانی که در آن‌ها وی به سبک استاد رفعت در حال تلاوت است مؤید این ادعاست.


29 مرداد 1391برچسب:, :: 11:3 ::  نويسنده : محمدرضا
ردیفنام سوره

عکس

پخش و دانلود

فرمت

1تلاوت سوره ی احزاب آیات 28 تا 34 با صدای احمد احمد نعینعتلاوت سوره ی احزاب / احمد احمد نعینعflv
2تلاوت سوره ی قمر آیات 49 تا 55 با صدای احمد احمد نعینع (قسمت اول)تلاوت سوره ی قمر / احمد احمد نعینعflv
3تلاوت سوره ی قمر آیات 49 تا 55 با صدای احمد احمد نعینع (قسمت دوم)تلاوت سوره ی قمر / احمد احمد نعینعflv



اولین راه برای نفوذ به سرور ایرانسل و همراه اول کشف شد





 


در این روش شما با ارسال یک ایمیل به زبان برنامه نویسی به روبوت یاهو ایرانسل یا همراه اول باعث میشوید روبوت دچار اختلال شود و از این طریق با شماره شارژی که به آن داده اید در جواب به ایمیل شما غیر از پس دادن شارژتان کد دیگری به شما میدهید که آن هم شارژ دیگریست که میتوانید از آن استفاده کنید و یا دوباره آنرا به همین روش هک کنید که در اینصورت شارژتان هیچ وقت تمام نخواهد شد، فقط توجه داشته باشید که از شارژ 5000 تومانی برای این کار استفاده کنید احتمال جواب گرفتن در شارژ های 2000 یا 1000 تومانی بسیار کم است لذا برای اطمینان خود از این 2 مبلغ استفاده نکنید.


مراحل اصلی
::

وارد ایمیل خود شده و بر روی گزینه compose در بالای صفحه کلیک میکنیم

اگر می خواهید شارژ ایرانسل هک کنید در قسمت to این ایمیل را وارد میکنیم : irancell_team@yahoo.com


و اگر می خواهید شارژ همراه اول دریافت کنید این ایمیل را وارد کنید:  mci_team@yahoo.com


◄قسمت cc را خالی میگذاریم

◄در قسمت subject کد رمز شارژ را وارد میکنیم {کد رمز شارژ را وارد میکنیم}

◄حال به قسمت اصلی میرسیم و کد زیر را وارد میکنیم
back havell to codec
CODEK$%BACKCODEs(sd)
robot config @ir.com
a,sle(f)fallo
END
 
◄در مرحله بعد باید روی گزینه send کلیک کنید 

حالا کار تمام شده است و حداکثر تا 48 ساعت دیگر علاوه بر رمز شارژ خودتان از سمت ساید اصلی برای شما یک رمز شارژ جدید هم فرستاده خواهد شد که با اینکار میتوانید دوباره رمز بدست آمده رو به همین صورت ادامه بدین اونوقت به شارژ پایان ناپذیر دست میابید
 


خطاهای احتمالی ::

♦اشتباه وارد کردن ایمیل در قسمت to
♦اشتباه بودن رمز شارژ یا استفاده شده
♦کد مربوطه باید عینا مثل بالا باشد پس دقت کنید 
 
 

سوالات در این مورد:

دلیل مختل شدن روبوت و فرستادن شارژ چیست ؟

شما کد یک کارت شارژ را روی یک کاغذ بنویسید و در زیر هر عدد آن، کد دیگری از کارت شارژ دیگری را بنویسید(کدها از کارت شارژ هم قیمت باشند) این کار را تا 3 یا 4 کد انجام دهید در پایان به رابطه هر یک از این اعداد پی خواهید برد که هر کدام به شکلی با یکدیگر مرتبطند . حال شما با ارسال یک کارت شارژ 5000 تومانی به همراه کد مخصوص(کد برنامه نویسی)که در بالا هست در یک ایمیل به روبوت ایرانسل، این ارتباط بین اعداد را از بین برده و باعث می شوید که سیستم امنیتی ایرانسل و همراه اول طی پردازش های مکرر دچار اختلال شود و در جواب به ایمیل فرستاده شده غیر از کد خودتان کدی را که حاصل پردازش های خود روبوت است به شما دهد که آن کد بدون شک کد شارژی است که شما میتوانید از آن استفاده کنید.

چرا کارتها باید 5000 تومانی باشند؟

دلیل تاکید بر این مبلغ همان ارتباط اعداد با کد(کد برنامه نویسی) است، چون این کد مخصوص همین رابطه نوشته شده است و چون ارتباط اعداد شارژ های 2000یا 1000 تومانی با یکدیگر تقاوت دارد استفاده از این کد برای مبالغ دیگر کاری از پیش نخواهد برد و احتمال آن که جواب بگیرید شاید 10 درصد باشد. اما مطمئن باشید اگر این روش توسط ایرانسل و همراه اول جلوگیری نشد حتما کد شارژ های دیگر را هم در احتیارتان خواهیم گذاشت.

چرا تا 48 ساعت باید صبر کرد؟

همان طور که میدانید در ایران میلیون ها نفر از خطوط ایرانسل و همراه اول استفاده میکنند و این فقط از یک سرور منشا اصلی میگیرد مسلما چنین اوپراتور قدرتمندی از چند روبوت استفاده میکند.

در جواب این سوال باید گفت در این شلوغی خطوط و استفاده بیش از حد کاربران روبوت ها با تاخیر کار خود را انجام میدهند، مثلا زمانی که شما میخواهید از امکان شارژ خط به خط استفاده نمیایید گاهی با مشکل مواجه میشوید یا روبوت پاسخ های نامربوطی به شما میدهد که دلیلش همان شلوغی است، پس بنابر این پس از ارسال ایمیل خود حداقل تا 48 ساعت صبر کنید و به هیچ وجه از کارت شارژ استفاده نکنید تا زمانی که ایمیل از طرف روبوت ارسال شود.

در آخر تشکر میکنم از دوستان خوبم که اجازه دادند این روش را در نمایش عموم بگذارم امیدوارم قبل از اینکه این روش توسط ایرانسل و همراه اول مسدود شود از آن استفاده کنید و این وبلاگ را به دوستان خود معرفی نمایید این روش توسط هکران ایرانی نوشته شده است اگر سوالی در این رابطه داشتین میتوانید در قسمت نطرات آنرا مطرح کنید و در صورت بروز هر گونه مشکل آنرا با ما در میان بگذارید ضمنا اگر اتفاق خواصی افتاد مثلا این روش غیر فعال شد و یا هر چیز دیگر خودمان همینجا به شما اعلام خواهیم کرد.(استفاده از مطالب بالا با ذکر منبع مجاز است)

با تشکر از همه شما، داداش کوچیک شما



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب